Followers

Monday, March 31, 2008

fuh!!!! kus semangat

ni cite smlm....mlm smlm hubby nk belanja pizza hut so masa tgh siap2 nk kluaq tu my mum in law call bgtau adik ipar aku patah kaki...dorang kt hospital pantai pandan indah...so kami kena la pegi sana dulu bw apa yg patut utk adik ipar aku tu..dia injured masa tgh training bola ptg tu...sib baik pas Dr check dia kata x patah cuma tisu terkoyak jer tp kena admitted gak smlm psl nk claim insurans.settle semua dh dkt pkl 11, singgah bdr tsk permaisuri amik bidadari jap ade org order lak janji nk antar arini.pastu trus pecut ke kuchai lama....frust gile psl pizza hut dh tutup...even take away pun dh xleh...hubby ajak mkn kfc je sebelah pizza tu, tp mcm jemu je mkn kfc , aku ajak die pegi tmn connought mkn mc'd je la.kenny rogers pun mesti dh tutup...bosan gak mc'd tp blh la hentam sj...kami amik table betul2 sebelah playground psl irfan nk main.meja dia ala2 meja jepun cuma tggi dan still pakai kerusila...pas amik order kami pun dokla mkn.aku letak handbag atas kerusi bwh meja...habis mkn dgn selambanya kami pun beredar.sampai ja umah nk turun dr kereta aku cr la handbag aku tetiba br teringat yg aku tertinggal bwh meja..punyala angin hubby aku membebel psl aku careless sampai mcm tu...aku dh xleh nk ckp ap..diam trus...(dh salah kan) try lak call x dpt, lgla cemas...hubby pecut kereta mcm nk race...aku xleh kata pa dh.
sampai ja kt mc'd tu aku trus menuju ke meja tu.dh clear! pastu aku nampak ada srg bdk tgh kemas2 mskkan sisa mkn dlm tong tepi meja tu. nmpk ja aku dia trus ckp "beg akak ke"...a..ah
terima kasih yer....buka2 xde apa la yg hilang cuma aku rasa bag tu dh dibuka sbb ada perubahan skit dlm tu. tp xpala x hilang apa2..aku risaukan hp jer pastu dgn kad2 semua la.atm,mykad,mykid irfan,license jenuh nk pi wat lain semua tu. budak tu kan dh mskkan bag aku dlm plastik tau, x pasti apa motif dia wat camtu...may be nk elak dr org lain nmpk , bw pegi blkg then br selongkar apa ada agaknya....hish kalaula dia mmg berniat baik x baikla aku ni...
anyway aku bersyukur sgt sebab jumpa blk....psl duit aku x risau sgt psl kebetulan aku bw skit jer duit, sebelum nk kuar tergerak hati nk amik simpan kt umah.

No comments: