Followers

Wednesday, May 7, 2008

5/5 coming again...

5th of May coming again...this year i had 2 feeling inside which is happy and sad also...why? may be menjangkau angka umur 29 terasa diri terlalu tua...selangkah lagi maka naikla ke angka 3 plak....adusss..rasa mcm masih belom ready lagi tp it is all about life...life goes on.....have to accept wether u like it or not...hmmm...happy gak psl birthday kan....
as usual hubby jd org first yg wish...mlm tu kitorg on the way blk dr kg AS....reach KL about 10.30pm. singgah Kinrara antaq my sis then makan jap kt Restaurant Matsirat kt Kinrara tu...restoran tu kakak ipaq my sis nya...cantik decor dlaman. price also a bit expensive compare to kedai tom yam biasala....but the food sedap la...aku makan nasi goreng udang..actually dh kenyang sgt psl dh makan kt R & R Sg Perak dan asyik je mengunyah jajan dlm keta...psl sedap kot leh gakla habiskan nasi goreng tu...hubby makan chicken soup ...licin aku tgk mangkuk dia pdhal sup bkn fav dia....so leh recommend la restaurant ni kalau nak pi.
on the way blk umah dh pkl 12 hubby pun trus wish....dia kata present kena tggu dulu la psl ngah pokai...kekeke...aku paham sgt dh hubby ni...susah la nk dpt on the spot...lgpun b4 blk AS bearing keta dh bunyi so kena tukar, bearing + tayar RM400++...trus la dia pokai...kalau x wat risau lak psl nk travel jauh kan.
actually blk kg tu psl nk tgk mak...my mum skrg starting to forget what is happening around her...but she still can recognised org2...masih kenal la anak2 & org2 terdekat lagi.worried gak tp dh bw dia jumpa pakar psikiatrik, dh wat scan semua and now masih follow up. berubat kg pun buat gak. ikhtiar la kan...actually my mum really lemah rohani & jasmani...susah skit dia tu.only yg rapat betul2 ngan dia akan paham.
smlm tetiba rasa touching psl hubby x bg apa2 pun on my birthday (pdhal dok besa dh) dia pun pujuk la dia nak bagi tp lambat skit...hubby aku x faham sebenarnya..aku bkn nak menda2 mahal sbg hadiah..kalau dia bg aku kad sj pun aku dh happy sgt dh. at least something from him..tp bg dia, dia mesti nak bg aku something yg pricely...over than 100...aku x minta pun semua tu...dh brp kali habaq kt dia tp dia tetap ngan style dia...tu yg wat aku geram..aku tau dia bkn berduit sgt tp xtaula kt dia...ikut suka diala

No comments: