Followers

Saturday, September 5, 2009

It's Our 6th Anniversary 5th Sept 2009

Thn ni la for the 1st time kami x dpt bersama2 celebrate our anniversary...even biasa pun kita just having dinner outside or blow the cake candle jer pn xde...kami terpisah :(
Agak malang la nasibku bila dis week aku not allowed for homeleave again due to my pregnancy have reached 36 weeks and the operation is closer. ala pdhal kalau nk bg tu blh jer..aku ok je xde bleeding, xde contraction, bb movement pn ok somemore umah aku 10 min jer in case anything happen la kan..sj jer doctor tu.
Kalau diikutkan pd 6 thn lepas arini kami diijabkabulkan oleh ayahku sendiri selepas asar di masjid kampungku. aku memakai busana putih dan di make up oleh seorg nyah - Kay...aku satisfied ngan make up dia sampai sedara sebelah mak dok puji la aku konon aku lg cun dr erra fazira..wahhh....kakaka...kebetulan masa tu erra br je kwn ngan yusri bln 6....next day aku bersanding la ngan memilih purple theme for all la include my family also wear purple...and arini pun aku pakai baju purple gk (uniform ward HUKM) hahaha.... a week after majlis kt KL umah hubby in blue set...syg gmbr kt KL x cantik coz pelamin kaler a bit dark blue bwh khemah so bila ambik gambar x clear la...depa lak x buh spotlight ka apa bg terang. tp okla kan...still ada yg akan dikenang sampai bila2.
Actually kalau ikutkan usia perkenalan kami thn ni dh genap 10 thn..aku sempat bercinta cintun ngan hubby selama 4 thn b4 married...lama gak kan....hubby aku bkn jenis yg romantik org berbunga2..aku sgt kenal dia dr dlu mmg camtu that's why aku x kisah kalau dia x reti nk wat suprise2. biasanya dia akan bw aku pi shopping mall and pilih sendiri apa aku nk as present...itula hubby ku...
Smlm sengaja aku tggu ucapan dr dia dtg dlu coz mmg aku wat xtau je n x sentuh lgsg psl ni lately nk uji dia ingat ka x..alhamdulillah la dlm 12.05a.m msk sms dr dia. aku pun reply and wish dia...dia ckp jgn sedih2 coz kita akan dpt seorg lg zuriat sbg hadiah ulangthn perkahwinan kita thn ni....terubat gakla ngan kata2 dia tu.
Tadi dia dtg melawat aku kt ward bw juadah berbuka yg blh dimakan satu family besar...ingat aku ni perut tong pa...sudahnya ke tong sampah. kuih berlambak2 yg mak beli, hubby beli and pakcu kasi lagi...bihun goreng..nasi ulam...nasi n lauk mak masak lagi....hubby aku kalau belanja mmg x reti nk jimat..sebab tu aku suka pi beli sendiri..kalau srh dia alamat camtu la...sayang membazir gila2 makanan. Dia pun berbuka sama2 la kt sini sejak smlm temankan aku.
Melayan anakku irfan makan...hmmm sian anak mummy kalau dtg sini je mcm2 nk mkn minta di suapkan..mcm x mkn 2 hari...sj la tu nak manja.

1 comment:

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

happy enibesary kat hg weh..kali ni sefamili mai celeb dgn hg kat spital..lagi meriah..aku pi kenduri hg kat aloq janggus dulu tu...pi dgn merican..anyway hubby hg mcm hubby aku...kalau beli makanan x hengat2..