Followers

Monday, June 18, 2012

bapak2 day....

hmmm....langkau semua birthday punya entry....xyhla kot xdk yg best sgt pun....biasa2 ajer...tetiba mai bapak day mai lak mood nk update.....
actually mmg x plan apa2 pun (tgh bulan plak kan ni) dh hr ahad xdk watpa so tghr tu sms adik ipaq aku ...jom kita share belikan abah kek nak?...dia reply ok jer....pastu kami p la beli kek....maknanya kek tu utk papa mereka & atuk la sekali.....selalu sgt dgn kek coklat ja,,,kali ni kita amik yg nmpk seputih salju ni plak...vanila + laici katanya....the taste quite nice ....beli kt King's....
smpai kt umah atuk, adik ipaq aku dh tapau KFC....hmmm meriahla....lepas potong2 kek makan lepak sana sampai malam baru blk.....

agak sensored ya gambaq ni.....psl tu wat small size....tgkla bdk2 tu yg over ok.

as for their papa....aku suruh depa hug & kiss dia....yg 2 kembar tu la sakan....maklumla dua2 tu sgt close dgn papa depa. xleh bgerak skit nak ikutt....kalut cari kasut....x bw kalu melalak la 1 umah. so kemana saja rembiang la beg tangan dua belah....hahahah....lega skit mummy....irfan may be dh besaq dh ok skit...dia pn masa kecik dulu kemana saja ikut papa....especially kalau papa depa naik motor berebutla...kdg2 dibawanya tiga2....dua kembaq dok depan relaxxxx ja....
irfan kt prasekolah la ni xdk pn cikgu dia nk srh buat2 kad ka apa....hmmm agak x best la disitu...kalu tadika cina dia dulu mesti ada something....

ayah aku pula...aku sms wish dia....tgh mlm baru dia reply....ayah sayang cik :) wink!


5 comments:

ietafakyra said...

abah aku stone ja bila sms wish kt dia. reply jauh sekali la kan. hahahaaa... tp yg penting tanda ingatan kita kt depa. yer la zaman kita kecik mana der semua ni, dia pun tk amik port...smpai la dia dok centu aaaa hehehehee...

fham5579 said...

tu la kan ieta zaman dulu mana da....ayah aku reply gak la....

SM79 said...

ok la celebrate jg... km x dan kalut semedang la ni...... yg penting kita ucap betoi dak???

fham5579 said...

ha la sue...tambah plak ayah kami lagila....birthday dia selang brp hr ja dgn father's day...jenuh nk celebrate la...mcm kami gak...dkt dgn mother's day...pakai x dah la mother's day tu

aku eta said...

aku wish bapak aku happy birthday saja pasai dekat ngan father's day...dia happy saja bila aku wish kat dia...aku pon happy bila bapak aku happy :)