Followers

Wednesday, July 11, 2012

...hari yg agak mencabar...


takut ker...takut ker....huhuhu....
rasa nak tulis psl smlm punya beberapa peristiwa yg agak menyeramkan (seram ker???)
kemarin aku posa...(posa ganti lerr) mlm sebelum tu xleh lena psl dok main sms tembak2 gaduh2....huhuhu.
gagah gak bgn pkl 5 sahur takut lapaq pagi2 buta walau hati masih panas. xpala nak posa gakla.
tghari amik irfan xtau nk wat pa blk umah....kemas2 umah skit sbb mmg tggl pg td agak semakla. siap mop semua nak rehat la sat....mata tu ngantuk lalok tp xmau lena pun...tengtengteng jam bunyi pkl 2 dah...bermalasan la aku bgn siap2 nk p keja blk. hmmm solat la siap2...lgla lambat..jejak ja kaki kt bgn isn ni sms dr cik bos...rupanya dia dok tggu aku dr pkl 1...kantoi msk lambat 1 hal. (dia cuti) dia nk mai amik benda yg dia suruh aku print. aku mmg dh print dh letak atas meja dia xtau pulak dia nk mai pkl brp...budget ptg2 la.
pastu kena tegur psl salah psg rak kt stor admin...aku yg bg instruction kt kontraktor & technician suruh psg belah tu....salah daaa,.....aduyai nyer pun...dh la depa dh punggah keluaq rak lama n dh keluarkan semua stok2 brg dr rak yg x sepatutnya di buka tu....cemana nih! sungguh gagal terasa diri.
trus minta budak2 tlg alihkan...dhla kena kuarkan semua stok kertas2 envelope yg sungguh la berat itu kan...sian depa berpeluh2..aku ni dhla mayau x lena dgn posa pulak mmg xla tlg angkat sgt satgi aku buka posa plak kan....hahaha....tgk dh berpeluh buatkan teh ais utk depa...dugaan gak tuh. sib baik settle ptg tu....legaaa.....aku kalau buat salah terasa diri sgt gagal....ampun yer cik boss...
adik plak sms suruh p jumpa dia kt puchong jumaat dh nk blk as....sian plak dia.aku pn cam rindu juga kt dia & anak2 dia....gagah gakla usung boboiboy kesana plak pas maghrib tu. buka posa pun apa adanya...tapau dr umah mentua...sib baik...kalau x kena masak lagik.
mencabar dak? x la sgt kan...propa ja la skit2....muahahaha....sebenarnya nk cita psl kesalahan diri tu...yer saya yg salah dlm hal ni....

No comments: