Followers

Monday, June 1, 2015

uninspired...

saat ni ntah terasa mcm lonely sangat2...rasa yg sgt x best...rasa x bahagia rasa x happy rasa xmau campuq dgn semua jenis manusia kt dunia ni. semua...semua xmau sapa2 pun. nk dok srg2 sbb kt dunia ni manusia suka wat andaian, manusia suka pikir negatif, judge manusia secara negatif secara luaran. semua x kena...semua x betui,...so lebih baik dok srg2.
Masa makin hampir untuk aku buat keputusan samada teruskan atau tak... 11/6 ... Ya Allah hnya Dia yg tau apa yg bersarang dlm kepala aku lately, rasa nk pecah. Perasaan yg bercampur baur. Xtau nk diluahkan mcmana. Tekanan dari kiri kanan...terhimpit antara ya atau tidak ... hati + akal... yg sama banyak. haishhhhhhh Ya ALLAH....
Serius aku xtau nk luah kt sapa.... rasanya xkn ada yg betul2 faham apa yg terisi dihati.
Kenapa ditakdirkan hidup aku x bahagia. Hidup aku sengsara... sedangkan .... ntah;a
Jahat sgt kah aku ni sampai aku kena tanggung semua ni. Org jahat dari aku berlambak aku jumpa tp hidup depa best ja. kena jd jahat ka baru blh enjoy life.?
Kadang rasa seolah org2 kt luar sana bertepuk tangan ja dgn apa yg terjadi pada aku. Org2 yg x suka aku semestinya. x suka aku pasaipa, sbb aku ni jahat sgt ka? aku buat apa? aku pun xtau aku wat salah apa.
Gila kan....kt mana nk cari sudut happy pun mcm dh x nmpk. celah mana? semua mcm x best.
Apa keputusan yg aku patut buat? apa masa depan yg bakal aku tempuh,? mampukah? org hnya blh nasihat blh bg support care about me tp yg nk melalui kesukaran itu adalah aku...aku sorang2. support dr jauh mmgla senang,
Tetiba aku rasa hilang semangat. hilang kekuatan yg ada selama ini dlm diri aku. sedangkan selama ni aku berjuang seorg diri juga pun. xdk sapa2 bantu pun. boleh ja. tp xtau pasaipa kali ni aku rasa mcm &%^%$#$#@%%^&(....
YES! I really need a shoulder to cry on tp shoulder yg betul2 faham & blh bantu aku utk pilih jalan yg terbaik. Mana ada kan?  xkn ada yg blh jd camtu kecuali Dia. xyhla mimpi.
Aku kena berbalik pdNya,....minta pdNya petunjuk. Minta pdNya ketenangan kebahagiaan yg aku nak. mmg hnya pdNya.
Kdg2 ada rasa aku kena perbaiki hati aku. Sucikan hati dari benda2 yg hitam. Ikhlas dlm segala hal. tp mcm x mampu ja. Kena juga cuba buat sebenarnya kalau nak hidup tenang & rasa bahagia tu walau dlm apa keadaan sekalipun.






No comments: