Followers

Monday, December 10, 2007

i've found my Mr Right...

ok nk tulis psl my marriage...camna leh jumpa hubby ku...masa study kt UiTM part 5 kami kena wat practical...so aku dpt buat kt aloq staq la....nama sykt tu Shariff Din Sdn Bhd...hihihi contractor class A nih tau...mula2 opis dia kt jln stadium pastu pindah kt shahab perdana...kt situ ada srg collegue aku ni wayar putus skit...mental pun ada...frust x tentu hala ngan sgr mamat JPJ.One day dia ajak aku pi beli makanan kt JPJ tu la...aku ni xtau pun agenda dia ikut ja la...sampai kt gerai jual bihun sup/laksa tu dia srh aku tggu situ, dia pi mana pn xtaula, meronda menyakit hati org kot...terkonteng2 la aku ni dok srg2 kt situ tggu makanan bungkus...tgh tu la dia datang jeng3...mula dia tanya nama....yg nk tgelak tu time tu jerawat batu naik betui2 kt mulut...malu siot nk bckp ngan org...dok cover ngan tangan ja...dia plak dh la ngan rambut panjangnya...hish menyampah tul aku ngan org rambut panjang.aku pandang kelain je sambil jwb soklan yg jwpn nya x brp nk ikhlas tu...first ayat dia "sian dok sorang2''...ish ikut suka aku la nk dok srg pn dlm hati...dia minta no phone mula aku malas nk bg, aku tanya nk watpa? dia kata xkn blh sj la nk sembang2....aku pun pikir2 bg jela...kebetulan time tu aku mmg x kwn ngan sapa2 pun....boring gk dok umah ....at last aku bg gak...no phone umahla...masa tu x pakai hp lg...(zaman tu org kaya ja pakai hp hat besaq2 mcm botol air tu) zaman 010,018,019....kekeke ingat dak....la mana da dh 010 & 018.
Start dr tu selalu gk la dia call aku mlm2 sembang....dia dok lepak kedai makan makcik dia mlm2 depan ada public phone.Actually hubby asal KL tp dia berhijrah ke aloq staq duduk ngan makcik dia...keja ngan pakcik dia. First time dia ajak date, aku ni pi ja la....(masa tu mmg xdk perasaan lg)..sj la sebab aku boring xdk kwn...dia set kt restoran pak da jeragan...ngan tulusnya aku ni pi la naik aku nya KAU4311...(mana kau dh skrg ni)...tggu punya tggu x gk muncul2...nk call xtau plak cemana....last2 aku blk...sampai ja dia call (tel umah)...dia kata kereta dia rosak tggu repair lambat....tetiba nk suruh aku pi blk...sori naik lori la....ingat pa ka...dhla aku teraniaya menunggu kt situ...byk cantik...lepas pd tu bila nk jumpa ja dia akan dtg amik aku kt ofis lunch hour bw pi makan....bermulala detik2 berputik dlm hati...bila dh dilayan mcm tu kan...first dia proposed dia bg cincin (hilang tau cincin tu) kt pacific masa tu....aku bg dia syarat nk kwn ngan aku kena tukar image...rambut kasi zassss...hehehe...ngan berat hati trus la pi saloon kt pacific tu gak zassssssssss.....masa cintan cintun ngan dia selalu gk dia bw aku jln2...penang,langkawi & perak...mostly area northen ni la....x pi la jauh2 selatan nun satgi x dn blk hr yg sama...wakakaka....x sampai blk mau aku kena rotan x psl...my dad mmg jenis yg x sporting lgsg bab2 ni..pandai2la cover line....part 6 kena msk campus blk...dia bg aku hp....generation masa tu pun masih x ramai yg pakai hp...so byk gk la member2 menggunakan hp no aku utk berhubung ngan bf depa...line kt situ punyala seksa....kena dok cari merata....maklumla UiTM Sri Iskandar kn dlm hutan siottt....nila kesah & episod bermulanya percintaan aku and hubby....mmg diala Mr Right aku...aku ni jenis yg x suka org yg minat aku, aku suka yg aku minat, tp kalau aku minat pun tetiba dia over sgt plak aku trus jd xmau plak...jd geli camna xtau...pelikkan...dan lg satu perangai aku , aku minat sgt ngan org tu dr jauh....bila dekat ja aku jd mcm ish x suka plak dh....suka tgk jauh2 ja...tp ngan hubby lainla....maybe mmg first dh tgk dekat2....kekeke....x penah ada rasa mcm geli ka apa....jodoh kan

No comments: