Followers

Tuesday, January 27, 2009

dpt handphone baru

actually xdk niat pun nk tukaq hp...and dh lama pun aku x mengikuti perkembangan hp2 ni..janji leh amik gambaq elok skit dh la hp yg aku punyai tu...hubby la hp cybershot dia tu asyik ja hang..pastu dia pun trade in amik la hp Nokia nih...sebabkan cover dia kaler oren kot dia kata mcm ladies ja...pastu dgn murah atinya dia bg aku..lalu dia amik la hp aku tu..huhuhu..aku terima ja org nk bagikan...pas seminggu camtu dia pakai hp lama aku tu dia pi trade in plak lagi..amik plak Nokia 6500 (btui ka x xtau model ni) yg flip tu.lama dh minat dia kata...biaqla kt dia..aku x kisah sgt bab2 hp ni...
sejak pakai hp ni aku kehilangan sejenak update2 gambar that's why la aku lama x update blog or fotopages ku...hmm...sedih tau...nk update tu blh ja tp cam x best n x berseri kalau xdk gambaq kan. tp arini disebabkan boring teramat kt opis ni aku update dlu skit2 satgi lama sgt ketinggalan x larat nk kampoi (org kedah nya perkataan)...will upload the pics later la...bila dh dpt card reader or USB cabel yg sesuai ngan hp baru aku ni....sob2...

2 comments:

Diamilikku said...

hang jgn hanim duk tayang2 hp..satgi ada plak lalat atau langau mai duk kutuk hang plak...hahahhahahahahaha

fham5579 said...

tu la psl sone..risau gak aku tukang penyibuk hal org ni dok mai wat kacau...