Followers

Wednesday, April 29, 2009

bb ....


last 2 week ari ahad sakit kepala rasa nk pecah pala...dr ahad membawa ke mc la senin nya...nk mkn ubat almaklumla tgh camni kan x berani arrr...so senin aku pi la klinik maamoor dgn si kecik irfan tuh..hubby dh berlepas ke kerjaan... dpt jumpa Dr Manshur (aku suka dr ni psl kalau check patient mcm detail jerk even dia bkn O&G doc) alang2 dpt jumpa dia aku minta dia scan kan sekali psl x penah g since 1st jumpa dia confirm pregnant...hehehe...kali ni scan nampk jelas sgt si kecik dlm tummy aku angkat2 kaki dia...so cute...Dr ckp kt irfan adik ni aktif sgt itu yg mak pening and muntah...hahaha...blurrrr ja irfan...dia dok ja diam atas kerusi dlm blk scan tu ...hihihii good boy la anak mummy...
pas dpt tgk bb ni rasa happy sgt...ya la masa irfan aku scan every month... yg ni ni la br dpt tgk dia (17 week)... trus minta Dr print kan nk tunjuk kt hubby...huhuhu....Ya Allah pelihara lah kandungan ku ini sehingga aku selamat melahirkan .... cukupkanlah sifatnya, sihatkanlah tubuh badannya....jdkanlah dia anak yg soleh...amin

6 comments:

Diamilikku said...

HANG DUE SURE SAMA NGAN AKU KANNN..HEHEHEHHEHE

fham5579 said...

tu la sone...harap2 kita dan la makan ketupat and segala makanan best2 time raya nnti..buatnya awai habisla xdn

SM79 said...

tu la hamp dua beranak awai dr kami... sure dan raya dlu.. km due awai nov.. tp yg pasti km x dan nk pulun mkn daging korban + ayaq asam.. sadis bangat...

Naddiea said...

ya ya ..hampa 2 suma beranak dulu pada aku sebab aku nk beranak lagi taun depan.hhheeheehehe.....

selamat bersalin u olsss!

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

hanim..blog hang saipa. aku nk jd follower x leh..ka internet bengong. aku follow shepap dgn sone blh ja pun. tu pun aku cari nama2 kat follower sueriati.kalu x pakai x tau la....

fham5579 said...

aku pun xtau saipa eza...try la kodek2...buleh kot