Followers

Tuesday, August 2, 2011

choc moist la pulak

actually choc moist ni aku dok beli makan sebab irfan suka and aku juga la of course...pastu bila adik aku mai dia makan dia pun tiap kali mai suruh beli atau kalau aku nk blik mesti kirim...pastu jangkit kt adik srg g plak...suka gak...order ja memanjang kalau ada kesempatan jumpa..pastu kakak aku pulak...dia mai sini ritu...bawa balik byk gak pastu dia bawa p ofis dia...tetiba depa pakat order lak dh utk raya sampai 15 biji sekali gus..jenuh aku nak bawa balik nanti. kue lagi cadar lagi...harus cadar 1 ja la utk kak aku...akanku paksa dia amik cadar tu...aku rasa dia suka design tu...huhuhuh..
so dh alang2 aku dok tgh syok menega aku pun nk promote gakla cake ni utk sesapa yg nak merasa keenakkan kek yg sedap lagi murah ini.
RM8.50 sahaja....tapi kalau customer kat AS buleh x aku charge lebih skit??? kalau RM10 leh x...teruk betui aku kan kena gelak ja pasai menega nabi...hahaha....aku jenis kesian kat org.

soooo yummmy!!!!!!!

4 comments:

sengetminda said...

hang jgn meniaga tp xuntung sudah la.......

iEtaFAkyR@ said...

baguihh la puan hanim ni meniaga lps satu, satu yg hg juai. pelan2 insyaAllah terer la nnt hg nih. hebat! yg penting jgn malu tau.

Diamilikku said...

hang try choc belemoih yang aku baru post kat blog kita..senang ja tau..boleh buat bagi irfan makan selalu...:)

SM79 said...

wah pn hanim kita semakin maju... tahniah & good job... klu ad masa bt sndiri kek tu & jual lg best kot...