Followers

Monday, August 8, 2011

dugaan ramadhan

1 ramadhan aku dh diuji dgn ujian yg memerlukan ketinggian kesabaran yg infiniti agaknya..dan semakin hari semakin menguji..sehingga ke hari ni aku rasa keadaan dh jd semakin rumit..semakin tegang...aku dh x blh fikir apa tindakan seterusnya patut aku ambil..aku hanya nmpk jalan tu tp jalan itulah yg aku takutkan.
adakah aku mampu mengharungi hidup selepas ni jika jalan itu yg aku pilih. tp kesabaran aku juga sudah ditahap maksima rasanya (maksima kah) ka aku masih sanggup diuji lagi...skrg bkn soal hati lagi tp soal hidup dan masa depan mereka yg aku sayang...mcmana??? berat woi....:(

3 comments:

SM79 said...

fikir yang terbaik.........

Naddiea said...

hanim,takdir buleh diubah...mungkin menjadi semakin baik lepas hang pilih jalan yg paling hang takut..ramai org berjaya dlm hidup bila mereka pilih jalan yg x pernah mereka fikirkan seumur hidup mereka...renung2 kan..

iEtaFAkyR@ said...

adeh! entry yg menyentak jantung tk tau nk advise cemana sbb tk tau ujung pangkalnya. apapun sempena ramadhan yg mulia lg penuh berkat ni aku doakan yg terbaik utk hg hanim. dan moga hg pun diberi kekuatan dan petunjuk olehNya. jgn malu utk ngadu dan merintih jawapan dariNya. cuba sehabis mungkin ya. salam.