Followers

Monday, November 28, 2011

meluat...

aku rasa sgt 'meluat' ni. meluat dgn manusia yg suka ckp menipu, yg suka berlakon utk cover salah/kejahatan supaya nampak baik kot. niat baik sbb xnk gaduh n so on. bagi aku sume tu drama swasta yg akan meninggalkan kesan mendalam...lebih baik berckp benar walau sesusah, sesulit, se x baik mana juga kebenaran tu utk diperkatakan tapi x makan dalam...x tggl kesan lama dlm hati.
penah dh dlu rasanya aku wat entry psl org yg suka menipu ni.
kenapa hah byk manusia mcm ni....byk ka??? byk rasanya cuma aku ja x brp dok campur dgn byk org sgt..kalau la aku ni jenis dok bercampur sana sinun mau jd wayar putus dh rasa dgn ragam manusia...hat dok ada ni pun penat dh dok hadap.
pelikla aku manusia blh hidup dlm keadaan mcm ni...memperbodohkan org setiap masa..x pikir ka perasaan org? x pikir ka kesan jangka panjang...ada akal tp akal tu pendek tu la masalahnya. kalu org bangangkan depa tau plak nk marah tp kalau dh selalu bangangkan org rasa la pula kalau dibangangkan.....
tau dak bila dh selalu menipu org, bila ckp betui pun org dh xleh nk pcaya...masa tu tau plak rasa tekanan. yg dok bg tekanan kt org selama ni x pikiaq. tu la aku kata akai pendek.
meluat weh....meluat sgt....meluatttttttttttttttttttttttttttttttttttt

2 comments:

sengetminda said...

aku xtau la hang tuju kat sapa. tp meh la kita wat derk.......

aku eta said...

sebab depa pikiaq bukan adik aku pon...bukan sedara aku pon...jadinya kadang2 kita mmg geram...tapi lagi geram kalau hat tipu kita tu ada sangkut paut ngan kita...haih....