Followers

Tuesday, December 13, 2011

Ombak Rindu


tau dak bila last aku masuk pawagam....masa filem Armageddon. aku p tgk kt TGV Ipoh (masa tu aku mengenal popcorn TGV sgt sedap) hahaha....sebelum tu adala aku p tgk zaman sembilu kot...pastu xdk dh....
masa hantu kak limah blk umah meletup sgt teringin nk p tgk.amik cuti ni....siap pujuk hb.berjaya! (sbb dia sgt xmau tgk wayang-psl kenai dia la aku x msk panggung).
pi la The Mines bw irfan...sold out daa....frust sgt...hb sgtla suka terlepas dia dr azab yg dia sgt x suka tu.
nk dijadikan kes adik aku ada umah la ni...dia la kata jomla kita p tgk OR...dia dh tgk tp nk tgk lg. buleh tp u belanja i la....hahaha amik cuti (kes nk perabih cuti sama ni).
so kami pn p la The Mines. maka masuklah aku panggung wayang setelah berpuluh tahun lamanya aku x msk.....agak jakun tp sama ja lebih krg cam dlu kan....hihihih....cumanya yg koro dlu panggung wayang dkt pekan rabu tu rasanya tikus pn byk, pastu kt luar org jual koci & kacang putih hat ni xdkla...ada coke & popcorn je ok...ni kira hebat skitla....hahaha
hmmm...aku baca dlu novel dia so bila tgk filem rasa mcm x ummph...x puas....byk part yg xdk...sgt byk. xpala bkn senang nk adaptasikan penulisan ke layar perak dak gitu? aku pun kalau menulis byk ja isi hati terkeluar. rasa penuh sarat dgn informasi tp kalau berckp semua bagai potong...habis dgn ayat 14 org kata. itula aku. aku hanya pandai berkata2 melalui sms, tulisan atau berckp dlm hati...selalu maksud x sampai kt org. yg sampai pun x juga ada tindakan
sedih ka cita ni? ermmm rasanya x la sedih sgt...yg buat aku touched bila aku dok related dgn nasib diri aku yg x seberapanya ni tu yg jd sedih. bkn secara lgsg pn tp skit pun x bleh. skit2 pun nk touching mouching aku ni...sensitif sungguh la jiwa lara ni kan x bleh blah.....hahaha
wei tolonglaaaa Aaron Aziz tu sgt hensem gila babas, sgt macho, sgt stylo, sgt..sgt...sgt...

Lirik Lagu Ombak Rindu–Hafiz/Adira

Adira :
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Hafiz :
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya
untuk cintaku

Adira :
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hafiz :
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa

Tanpa cinta dia di hatiku

Hafiz & Adira :
Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Hafiz:
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Adira:
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

p/s: yg BOLD bau bacang kot dgn aku

2 comments:

iEtaFAkyR@ said...

aku pun dh tgk, nanges gk tp control2 ja sbb edi dh pesan masuk kali ke-3 kalo nanges dia nk pindah seat. ahhahahahaa... btw aku doakan semoga semua yg baik2 ja utk hg. Allah lebih syg hang sbb tu byk sgt dugaan dia bagi. huhu

SM79 said...

yang km plak sejak ad si Syamil tu la kaki km dh x menjejak ke panggung... sguh lama... 2 thn tuh... smp syamim kata... rasa lama dh kita x tgk TV besaq... hahaha... teringin gila babas nk tk OR... x pa la... tggu CD ja la...
klu ajak jugak2 muim mampoih dia x mau tgk gmbaq melayu... :(