Followers

Wednesday, December 7, 2011

....sedikit kejadian....


sebenarnya xmau propa tp sbg 1 kenangan yg blh di recall utk diri sendiri bila dh tua2 nnti kan....hahaha ntah apa2 ntah...
inilah akibatnya bila hati dh x dpt lagi menahan menadah rasa sabar....bila hati sudah remuk disakiti...bila sudah tiada lagi daya utk berbuat apa2 selain mengamuk dgn diri sendiri (nk bunuh org xleh satgi kena tangkap)....
masa kejadian aku x rasa sakit pun...x bermaksud pn nk cederakan diri sendiri tapi secara tidak sengaja kot....tgk2 dh deremen, bengkak and lebam...nk tunduk rasa banging....habis sakit2 1 badan. 2-3 hr gak aku merasa kesannya
kenapa aku x sudah2nya diberi ujian....sudah terlalu lama aku masih belom menemui sinar yg aku harapkan....apa maknanya diri aku ni? apa nilai diri aku?
aku ingin merasa hidup tenang tp sehingga kini masih blom aku temui....aku xtau dah nk buat apa? pasrah....sgt pasrah....
apa yg aku blh buat hanya berfikir positif..positif...positif...itu ja yg blh bt aku tenang....terima apa saja dengan rela walau x rela. perubahan yg diharapkan usahlah terlalu diharapkan sbb ternyata aku akan kecewa.
mahu saja aku mengambil jalan terakhir tp biarlah jalan itu mmg yg terakhir @ sudah sampai pengakhiran nya kisah ini akupun x pasti. pasrah lagi.....
tersentuh hati melihat kebahagiaan yg org lain kecapi....sgt okay!
nasib baik ada 3 org hero penguat semangat tu....mommy syg korang....tp kan kdg2 bila dok stress ni aku x blh bila depa wat perangai skit mula aku nk naik berang....aku marah. sian kan pdhal depa tu sebenarnya sahaja yg aku ada....kalu xdk baik xyh hidup.
aku benci meluatttttttttttttttttttttttttt penat letih menjadi diri aku yg x habis2 bermasalah.

sudah banyak airmata tumpah kerana kau
apakah kau belum puas.....?
sudah remuk hati ini kau kerjakan
apakah kau belum puas.....?
sudah hilang harapan dan angan untuk melihat pelangi indah
apakah kau belum puas.....?
masih tidak terkesan di hatimu....?
di mana pertimbanganmu....akal warasmu....?
atau perlu kau lihat aku terbaring kaku
menjadi mayat sejuk beku
kerana sudah lelah menunggumu
menjadi satria hidupku
tatkala itu....baru puas hatimu.....?

aku copy ayat di atas dr blog eta....minta izin naih....

2 comments:

SM79 said...

hanim........
x tau nk tulis apa dah.... cuma km harap bersabaq.... km sayang hampa... km nk hampa syg diri hampa jg k..... sayang 3 heroes tu juga.... :)

Anonymous said...

jangan risau akan sampai masa untuk happy. kesabaran satu hikmah.insyallah buat sesuatu untuk mendapat happy. kesengsaraan yang ditanggung sorang akan datang penolongnya