Followers

Thursday, February 19, 2009

alahan aku kali nih

dh start la musim aku bermalas malasan psl xdk mood due tu my pregnancy...kali ni sampai skrg ni aku x muntah2 cam dlu lagi...cumanya aku notice that aku xleh lambat mkn...meloya ja perut rasa nk muntah..mkn ja dan2 burppp....pastu ok blk. bila mai ptg time blk keja tu aku sejuk...nk berselimut n xmau kipas on...pas maghrib sejuk tu hilang...mlm aku rasa lemah gakla...
last wednesday kt kwsn umah aku tu ada psr mlm...tp mlm tu hubby n irfan g main badminton so aku decide nk terjah ja psr mlm srg2...lgla best...dan kononnya xmau la ikutkan sgt rasa x larat badan aku ni..takut aku ni ter psiko ja lebih...so aku pun pi la psr mlm srg2 drive...pas beli murtabak, kekacang, tau fu faa, aku pun pi la kt gerai yong tau foo tggu turn (laku n ramai gila gerai YTF dia ni sampai kena amik no)..sambil tggu tu tetiba rasa badan aku lemah gila pastu peluh bercerau2 seluruh badan..ya Allah apa dh jd kt aku ni..rasa nk pengsan pun ada...jalan x blh, berdiri pun x leh...last2 aku duduk ja atas divider tepi jln tu sat...agak2 ok skit aku pun trus jln pi kt keta...target nk blk ja trus. blk2 aku baring ja trus..bgtau hubby dia kata napa aku x call dia...dia main badminton dkt2 situ ja..sj aku malas nk kol tgh main bkn dia nk angkat pun. tgk aku camtu dia pun trus la menguruskan semua kerja2 umah...hehehe..thank u hubbyku...
irfan.....aku rasala dia la ni makin close ngan papanya..sampai aku ni dia x heran ada ka x...apa2 pun nk papa...mau aku x sedih..dh la dlm aku dok x berdaya sgt nk melayan dia kan seolah paham n nk ngan papa yg leh layan dia ja. tp kan skrg ni tiap2 hari dia call aku kt ofis...asyik ja tnya mummy kt aner, watpe...nnti mummy amik irfan kt umah opah erk, irfan tggu kt tingkap..mengamuk2 kalau opahnye xnk kol..tp dia kol gak papa dia....xpala at least mengubat hati mummy yg berkecil hati ngan sikap irfan ngan mummy la ni kan...

No comments: