Followers

Monday, February 2, 2009

Macaroni Cheese yummy!



hahaha..ntah kenapa aku tingin bangat nk mkn macaroni cheese nih..search pi mai2 dlm internet resepi dia, siapla print. pastu sms lak cik na tnya resepi dia...terror msk minah tu..dia pn sms la resepi...so konon last weekend nk mengorak langkah la..time shopping brg umah cari2 la bahan2 nya...sekali jumpa lak yg instant punya...cuma tambah air, fresh milk & butter skit..apalagi trus la grab...hahaha..senang keja aku...esok paginya dgn semangatnya aku pun memasak la....hihihi...boleh tahan la setakat nk lepaskan kempunan...tp sedap g yg kt kenny rogers g la...

5 comments:

Naddiea said...

ammoih sedapnyaa..aku pun dh beli macaroni cheese.x buat jer lagi.ni nk kene balik buat ni.

TiNiE said...

amboi, sedap sggh la tu sampai pic amik pun dah tinggai nyawa2 ikan lam pinggan..

fham5579 said...

k.tinie, sj la nk tunjuk betapa rakusnya nak mengabiskan..sib baik dan g teringat nk amik gmbq..
pap, wat kaih...hg pun beli hat instant gak ka?

K Wa said...

Cess..ponek mak cik mengesurf resepi macaroni cheese bg hg..yg instant jugak dibuatnya...tp nmpk sedap..mcm resepi sendrik huakakaka...ni yg blk satgi mcm nk singgah giant beli cheese...macaroninya dh ada kt umah..huhuhu

fham5579 said...

tu la psl wei...nnti kena try gak wat sendiri..actually nk wat sendiri pk byk kali gk.hubby aku bkn suka..dok hentam srg2 ja ponek den masak...pastu membaziaq