Followers

Thursday, February 19, 2009

valentine's


hehehe...actually aku ni kena terima hakikat yg sejak azali hubby aku bkn jenis mat bunga2 or jiwang2 romantik dan seangkatan dengannya..so xyh la nk mengharap apa2 dr dia utk valentine2 camni..tp bila aku merungut2 tu dia tanyala nk hadiah pa...jomla kita g beli...eiiiiiiiiii x reti lgsg nk suprise ka bg la aku ni tersentuh skit...at last aku kata mai la duit (leh x pau duit ja) hahaha..dia pun bg duit..actually dia ajak g shopping tp aku malas psl mcm xdk benda yg berlegar dlm pemikiran n hati yg aku mengkehendaki...
tp mlm tu tetiba lak jiran aku offer tudung, aku tgk2 tp x rasa nk beli psl aku dh beli byk tudung camtu n konon nk menahan diri la dr membeli2 ni di agak2 tengah bulan.. suruh irfan antar blk pastu hubby ckp amikla xnk ker? aku ckp xnk la...amikla abang bayar...hihihi...mau trus...dia srh amik 2 tp aku amik satu..so aku sendiri menganggap tudung ni sbg present anniversary dr dia...sian dak aku? hahaha

1 comment:

TiNiE said...

waaa..cantik la nim tudung tu..kaler dia suwit