Followers

Monday, March 22, 2010

aku kecelakaan



dh lama nk update tp xdn....hr tu ada update status kt fb yg minta2 x la ujan ptg tu time nk blk keja...hujan jugak...mmg lately KL ujan ptg2....
hubby amik cam biasa ptg tu (23/2/2010)...sampai kt bandar tun razak traffic light punya area (dh dekat dh la nk sampai)ada 1 motor tu (indian rider) tetiba msk ke line tepi dr tengah tanpa tengok dlu ada x motor kat belakang...suddenly kami kena la wat emergency break....maka terbabas la di tepi jalan itu....luka gak la lutut and kaki aku skit...reyau gk aku psl terkejut n sakit gk la....
hubby aku dh naik hantu...dia nk belasah dh indian man tu. mengamuk2 kt situ. at last org yg benti2 dok tenangkan dia n suruh indian man tu blah cepat2. satgi dok jd bertumbuk plak kt situ.
hasilnya dpt mc 2 hr..pi scan everything is okay. alhamdulillah...cuma lepas accident tu aku selalu ja x sihat...dr accident membawa ke demam n sakit badan (tambah lagi mc 2 hr) sampai xleh bangun, batuk dh 3 mggu x elok2...ni pun masih ada saki baki kahak x kluaq. xtau la saipa....rasa x sihat ja....pdhal aku mmg susah nk demam or so on.at the same time gak la anak2 aku juga demam....susah hati aku..dgn aku yg x berdaya depa plak demam perlukan perhatian..dugaan sungguh.
hanya mampu berdoa semoga aku diberikan kesihatan yg baik n kekuatan tenaga sepanjang tempoh kehamilan ini demi anak2 aku..sian kalau aku dok lembik cam besa mabuk pregnant tu depa x dpt layanan aku...especially iqram yg br nk rasa kasih syg kan....amin

4 comments:

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

lor hanim lama nya baru nak habaq kata xcidnt. la ni cmna dah. sib baik la x teruk sgt.

d u r a said...

alhamdulillah la tadak apa2 esp. your pregnancy. seriau gak tengok luka hang tu..
hanim, aku doakan semoga hang selamat sejahtera ok. amin..

iEtaFAkyR@ said...

yer hanim... get well soon beb! n the lil' one inside. aku doakan hg sentiasa dlm lindunganNya.

fham5579 said...

eza...tu la lama dh pun....br nk update..nk update blog kena tggu mood mai....pyhla nk mai la ni..pdhal post pn x tera mana pn.

dura...lega dh pun dikala ini...hahah..entry yg dh lama sebenarnya kena wat

ieta....aku lega dh ieta....anyway thanks :)