Followers

Sunday, March 7, 2010

deeply hurt...


why lately there is so much bad2 thing happened to me? aku cuba kuat , aku cuba accept apa yg dh jadi tp aku manusia yg lemah sehingga di satu tahap aku rasa mcm fed up ngan hidup ngan tidak sudah2 di landa masalah....hikmahnya dimana?
so touchable bila tgk org lain happy n bahagia ngan hidup ...tp aku x sudah2 dilanda derita...airmata aku ni kalau blh keluar darah mmg dh kluar dh....org kata aku kuat...kuat ka? aku menangis siapa yg tahu...cuma blom sampai tahap jd gila meroyan ja lagi....pasai tu nmpk aku kuat psl aku x gila walau apa jua melanda...x tertanggung rasa...
that's why aku selalu ckp anak2 penguat aku..aku hidup utk mereka...kalau xdk depa xtaula apa nk jadi...mau aku dok tepi highway ala2 awie menjerit sambil naik motor besaq mengenang nasib. bila aku bersedih aku tgk muka depa aku akan lebih tenang....bila tgk depa happy hati aku turut terubat...biar diri terseksa janji anak2 bahagia....
bila..bila...and bila penderitaan aku akan berakhir....masalah mula dtg sejak aku kena placenta previa last year june...lepas tu satu2 yg datang...x henti2 sampai skrg..aku ingat 2010 bakal buat hidup aku lebih tenang tp ternyata tidak.


Kumeniti awan yang kelabu
Kutempuhi lorong yang berliku
Mencari sinar yang menerangi
Kegelapanku

Kupercaya pasti suatu masa
Sang suria kan menyinar jua
Membawa harapan yang menggunung
Bersamanya...

7 comments:

Naddiea said...

hanim..aku x paham la...awat weh..hang sakit ka???

d u r a said...

oh hanim apa cita ni..

share la ngan kengkawan..kot2 bole dapat kurangkan beban hang ok..

iEtaFAkyR@ said...

true true true... Allah tahu kemampuan hang, sbb tu setiap dugaanNya hg boleh handle. but...hard to say, hurt to feel so kami hanya mampu berdoa dan bersedia mendengar kalo hg sudi berkongsi. sabar yer beb!

fham5579 said...

Pap...ha aku sakit....

durr...masalah yg melanda aku ni actually bertali arus..lepas satu satu dok mai...kalau nk wat kronologi panjang wooo...

ieta...kdg2 kan aku dok fikir aku ni jahat sgt ka? aku wat dosa besaq sgt ka sampai aku diuji tidak henti2...rasanya x la jahat n jahil sgt ada org lebih jahil dr aku tp aku yg dipilih utk diuji dgn ujian yg berat2...tgkla kalau 1 hr aku rasa aku nk buat kronologi tu aku akan buat...tp cam segan pn ada coz ada yg quite personal to be share to.

Anyway fwens...thank u so much for ur concern...i really appreciate it. kata2 semangat mcm ni pn dh skit sebanyak membantu..x la aku rasa aku keseorgn lalui semua ni...

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

awat nim...suma org nak tau apa mslh nya. hang ni berkias2 la pulak dlm blog. kalau rasa susah nak gitau PM aku kat FB ok..

SM79 said...

hanim... psai pa.. berderai ayaq mata baca blog hamp ni.... semoga hampa tabah k... klu rasa nk kongsi... ym km bila2 free... takut nk kacau hamp la2 ni kan....

fham5579 said...

zahir x terucap