Followers

Sunday, September 11, 2011

2nd Birthday Of Iqram

10.09.2011 birthday celebration iqram yg ke 2 thn ni temanya 'tumpang' hahaha...dok berkira2 gk nk wat open hse aka birthday celebration dia sekali tp yg amat malas la nk masak kan dgn bebudak ni...x buat lg rasa dh penat beb....tp masih simpan hasrat nk wat jugala skit. tetiba pucuk dicita ulam mendatang mak saudara hubby ckp dia nk wat juga open hse ingatnya on that date kita wat sekali la...hanim bw je kek umah c.umi..yeay! umah dia pn lebih selesa sbb besar n umah teres kan...reramai best skit...
so blhla order kek yg best skit n any side dishes la kan...memula plan nk wat jeli kelapa ku itu tp disebabkan saat2 akhir ada yg mengganggu ketenangan jiwa maka semua mood aku telah ditarik. cancel....xdk mood kalu aku malasss ok masuk dapur nk wat apa pun...last minit sms k.ram (pembuat kek) utk order any side dishes. dia kata dia leh buat apam pulkadot filled with blueberry..okla tu ..on je la kak. mmg dok ingat hat tu pun. actually majlis tertunda dr hr sabtu ke ahad sbb ada football game kl vs t team...harus keluarga mentua aku p ok...redha je la.
apalagi yg disukai anak2 aku tu selain bola...bola...ball...bula....hat tu ja aku nmpk yg depa excited n minat sesangat...dr abg membawa ke adik. so tempah soccer cake la lagi...kali ni kita advance skit...mula padang bola, pastu bola sebiji skrg kita combine padang + bola sebiji kt tgh....yeay! suka....siap k.ram buatkan fondant lagi...tp rasa choc moist akak kali ni agak kurengla kak...sori erk....tp hasilnya mmg puas hati!.buatkan goodies bag utk bebudak dlm 30 pack ja. x ramai sbb sedara mara hubby ja.
c.umi nya menu laksa, sate, spageti..aku hnya menjamah laksa ( x lalu sbb jiwa kacau xtau nk habaq) ku gagahi jua demi anak n demi menjaga hati keluarga mertua.
kek tu pun depa yg bayarkan....save mummy! acu dash n atuk sponsor.
Jadi Good Boy yer anak mummy.....yg penting SOLEH! AMINNN

No comments: