Followers

Wednesday, September 28, 2011

amin....

Im a Muslim & Im Proud wrote: 'Things aren’t always as they seem. Umm Musa was told to throw her son in the river, Yusuf was left for dead in a well, Maryam delivered a child alone, Yunus was swallowed by a whale, Ibrahim was thrown in the fire and Umm Salamah thought no one could be better than Abu Salamah. Yet look at how it turned out for them… in the end. So don’t worry, Allah has a plan for you'.

aku amik ni kt status shera....sesuai elok dgn aku ni...pg ni tersedu sedan di atas tikar sejadah yg empuk itu menangisi nasib diri..mengadu hanya dgnNya...minta belas kasihan dgnNya supaya diberikan aku ketenangan hidup. aku ingin hidup tenang...
amin...sbb apa? semoga Allah plans something good for me....
kata bijak pandai jgnla meminta dipermudahkan segala urusan tetapi diberikan ketabahan utk menghadapi segala masalah melanda...camtula lebih krg ayatnya dr 'gentarasa' dibg oleh sone...
hati...tabah n kuatlah kau....
tp kan adakah sudah tiba masanya aku memikirkan tentang diri aku pula...kuatkah aku untuk melakukannya....aku lemah....lemahlaaa....

No comments: