Followers

Tuesday, November 4, 2008

emotional nih....

hmmm ni nk express my feeling regards to abby n norman hakim nyer kes...huh! aku sungguh emotional ngan kes ni...aku kesian sgt ngan abby...dh le br je pas pantang pastu asben lak wat hal and lebih melukakan kena plak tangkap basah...mesti rasa gelap dunia kan..sian abby....aku x salahkan dia bertindak serang norman tu sebab kalau aku kt tempat dia pun rasanya aku wat camtu gak...kalau dah geram sgt especially dgn org yg paling kita syg n cinta buat seolah x menghargai n sayang kan kita rasa sakit di hati mmg xleh dibendung.....
pastu aku geram sgt ngan si pompuan gatai nakkan laki org tu...boleh blah la...baru femes skit dh perasan pastu kacau plak umahtangga org....yg norman plak x fikir ka perasaan isteri awak tu? nape dok nak jaga perasaan org lain kalau dh kata xde hubungan....nampak sgt kelentong...
walaupun aku ni nampak marah sgt ngan apa yg berlaku tp jauh di sudut hati aku, aku masih mengharap dorang akan berbaik semula dan pompuan tu leh get lost....psl kesiankan anak2...
kebykkan org lelaki kalau dh bercerai n berbini lain dh x ingat la anak2 dh..sian nasib dorang nk membesar tanpa salah seorg....mula2 ja pi jenguk pastu lupala...dh le anak2 dorang tu kecik2 lg....masih x faham apa2 psl kehidupan lagi....tambah plak yg br je lahir tu lgsg x dpt merasa kasih syg bapanya....
buat abby tabahkan hati kuatkan semangat....mintala petunjuk dr Dia supaya ditunjukkan jalan and buat Norman please la buang pompuan tu trus dr hidup u and please pujukla blk hati isteri yg dh terluka sgt2 tu...fikirla psl anak2 and rumahtangga yg dh terbina bertahun2....(kalau korang terbaca ler...hhuhuhu)
dua tiga hr ni aku baca setiap artikel psl dorang....mmg nak tau sgt perkembangan n komen2 dr dorang psl kes ni...pastu emotional.....kakakak

No comments: