Followers

Tuesday, November 25, 2008

outdoor activity












setiap kali mummy berhajat nk bw irfan g taman tasik permaisuri mesti cuaca ptg tu x mengizinkan..gelap jer....last weekend papa ada football match sebelah ptg...pas blk dr birthday party anak hubby's friend kt kerinchi irfan trus tido, papa plak siap2 trus g main bola...dlm pkl 5.30 aku kejutkan irfan xnk die tido sampai lewat ptg sgt...tersenyum jer die bangun...
dh lama x bw die g playground....nk g tasik permaisuri mcm nk hujan jer...anak2 jiran pn xde kt umah nk main ngan die...so aku ajak die bw basikal die turun...bkn main lg suke mengayuh ngan lajunyer..selalu tu terhad kan kwsn nk berbasikal..kt bwh tu luas...seronokla dia....jemu berkayuh die main plak...at least x la die bosan ade gk something yg wat die best ngan mummy...
nmpk x that cute girl main ngan irfan tu? die cute sgt...die stay kt tkt 11...nama dia samantha...may be sabahan kot...tp aku selalu risaukan dia...sebab dia selalu berkeliaran sorang2 kt kwsn tu...aku risau sgt takut kena culik..dh la comel...mak die blh biarkan die main srg2...kdg2 die turun kt floor aku cari kwn2 nk main sama2...tp susah nk dkt ngan dia...nk kasi apa pn xnk...teringin sgt nk close ngan dia.psl dia cute n manja sgt...mcm nk ja pegi ckp ngan mak dia jgnla dibiarkan dia pegi merata2 srg diri...

No comments: