Followers

Wednesday, December 17, 2008

papa plak berjangkit

bila irfan beransur pulih papa plak berjangkit ngan dia...x bangun la seharian....start kemarin...smlm bw pi klinik...kena2 ubat trus kebah....kalau x sakit2 badan dia kata..sejuk jaa...mmg nk kena gak ubat2 ubatan n kluarkan duit jumpa Dr...xpala papa bkn selalu pn sakit..sekali sakit x bangun la...hari ni dh ok skit...tp sbb dpt mc 2 hr dia pn bermalasan la nk keja...tp still antaq aku pi keja...malas nk drive sendiri...2 mslh besaq kalau drive...jam & parking...kalau stuck ngan jam lambatla sampai, bila lambat parking lak xdk. jenuh nk msk basement parking yg charge nya kaw2 tu....buat rugi duit ja...baik pi makan mc d ka kfc ka...sedap n kenyang....

2 comments:

Naddiea said...

hanim..hang ada blog kaaaa..aku tatau pun.jumpa bile aku masuk blog kak tini.awat pasai pa suma x sihat ni..banyak travelling kot.hang sihat kaaa?

fham5579 said...

thanks for visiting aku nya blog...dh lama ada sj segan nk war2kan...aku sihat ja..tu la musim kot...hujan ja kan....