Followers

Tuesday, December 23, 2008

weekend activity



last weekend...sabtu pg aku dgn rajinnya masak nasi lemak+sambal kerang for breakfast....mai la rajin tu...lunch pun masak...ikan bilis goreng ngan lobak masin, sayur bayam, lala sweet sour, sambal belacan n jantung rebus sbg ulamnya....aku ni weekdays mmg x masak...sekali sekala tu adala so weekend aku masakla kan...mana leh x msk lgsg satgi hubby lari plak bini malas n x merasa masakan bini..some more bosan gak kalu keja dok beli ja hari2...
ptg hubby ada football match lagi kt INTAN bkt kiara ...lawan ngan Plus FC plak...so kami ikutla mcm biasa...otw tu irfan lena...bangun ja mula la kaki dia kira nak menyepak ball...
mlm adik ipaq aku plak ada football match kt stadium cheras...ish lupa plak lwn sapa...adik ipaq aku ni main KL...friendly ja ni...depa nya betui2 x start g...jan next year...dinner km pakat mkn kfc la pulak....burrrppp....
sunday...arini dua2 beranak bangun lewat...almost 12thgr...aku ni dokla melengung...x msk pn for breakfast sbb dh tau depa bgn lewat..pi beli kuih2 skit...pas depa bangun siap2 pi mkn nasi ayam then trus g kajang visit anak menakan baru lahir (anak abg tiri aku)...blk umah dlm pkl 4...g beli pisang lagi...wat goreng pisang + goreng kopok skit for minum ptg...mlm lepak kt umah mentua...dinner kt sanala....

1 comment:

TiNiE said...

uish..sedap tu sik mak!!!