Followers

Friday, April 23, 2010

tagged from Sone....Kasutku...



ini adalah tagged dr Puan Sone ya...

sambil terkocoh2 nk kluaq umah bg mengejar punch in time aku yg akan ngam2 ja selalu dan lagi kepala otak aku teringat tag dr sone ni...dan lagi aku tarik semua kasut2 yg ada kt rak kasut tu pastu trus snap..mesti hubby pelik psaipa la bini aku ni kasut pn nk amik gambaq...
koleksi2 yg terdapat dlm gambaq ni adalah bersesuaian dgn status mak buyung yg aku carry skrg ni okay...flat and kalau ada tumit pn ala2 ja la supaya masih nmpk vogue..actually yg ada tumit2 ni aku pakai pi opis ja..kalau jalan santai2 mmg aku suka pakai flat or seangkatan ngan selipar ja senang n selesa kan.
stok 3" dlm stor sementara waktu sehingga oct-nov sat naih...actually aku ni x byk collection kasut psl aku ni spesies ganas ka apa xtau..beli la kasut mahai ka brand pa sekali pn ka murah ka cap ayam ka sama ja...jangka hayatnya adalah sgt pendek...that's why aku x byk collection kasut...hubby suka marah kalau aku beli kasut murah2 tu tp biaq pi kt aku la kalau aku dh bkenan and aku tau dh spesies kaki aku ni pakai pa pn sat ja.
the only kasut "serelom" (paham x) bahasa kedah ni...yg kaler light brown tu ja la...masa nk start keja ritu punyala gabra psl aku ingat aku xdk kasut serelom rupanya ada.bertahun dh aku beli simpan..sampai lupa psl aku mmg x suka kasut tutup2 ni panaih...bila dh msk keja aku tgk selambe ja depa bedai sandal pa pun so aku pn apa lagi...hihihihi...
eh lupa plak...last but not least bg menghargai pemberian org kan, selipar crocs pink and selipar nike putih oren tu adalah dari en hubby...dua2 tu dia beli masa aku dlm pantang....
sone..cukupla kot no...

4 comments:

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

biaq kasut murah tapi ada kualiti kan. kalu cepat rosak x ralat sgt kan.

Diamilikku said...

aku tertarik dengan tikaq getah hang yang sama sejibik tak lari sikit pun dengan tikaq getah aku...hahahahahahha....sama citarasa gitu kan..

iEtaFAkyR@ said...

wah gituuuu... hanim aku pun ada kasut preggy gak yg aku guna utk 9bulan ja dan sudah 2x. tk tau la if ada rezeki pasni merasa lagi ka dak nak pakai kasut tu.

fham5579 said...

Eza..tu la psl...kasut murah pakai sat rosak x ralat sgt..biaq pi la..kalau mahai aku cukup hangin...

sone..ya ka? hahaha..mula2 pindah sampai la x penah tukaq pn...pindah ja kalut aku pi beli sendiri sebelum ibu mertuaku belikan (dia rajin tlg beli benda2 camni hahaha)..kalau dia beli mesti corak2 bunga bungaan kan...aduss...

ieta...actually kasut2 preggy ni sesuai gk nk pi jenjalan santai...xdn la kalau aku nk simpan utk 2 kali pakai..sahih rosak habis dh...kalau hat tahan lama pn style2 selipar tu ...