Followers

Friday, July 30, 2010

aku masih di opis ketika ini...


xtau nk buh tajuk pa...hr ni dlm sejarah kot pd jam hampir pkl 7 mlm aku masih stay kt tempat aku kt opis nih...rasa malas sgt nk blk tp perut lapaq..cemana? rasa nk merajuk lebih skit...kalau blh nk wat yg ganas2 tp fikir anak2 kalah la..tat sat buka tgk gmbaq depa aku dh rasa nk reyau....
aku nk belajaq ja jd seorg yg kejam n keras hati...ketegaq n so on...aku ni cepat sgt memaafkan org sebab tu org sewenang wenangnya sakitkan hati aku bertalu2...cam xdk perasaan....
layan skit lagu sweetchild yg jiwang ni..time guni dgr lagu ni bertambah tangkap leleh.....rangkap ni ja yg related....so aku amik kt sini ja

Tak mampu untukku bersuara
Tak mampu bersemuka dengannya
Kalau dihati marah membara...Kiranya apa yang terucap selama ini
Hanya sekadar madah penyeri suasana
Oh amat pedih perasan ini bila
Dipermainkan sewenang-wenang

aku dh xtau nk buat apa tika ni...fb pn dh slow..may be semua tgh bz blk keja amik anak n etc time2 ceni..tambah lak kt kl hujan lebat..may be sedang dlm jam..elok gk aku x gerak g la ni psl confirm jammed....dok ingat nk tggu ja Intan amik rempah nasi daging kt station bas bkt jalil ni arrr tp satgi kalau depa semua dh nk blk sapa lak nk kunci pintu....aku xdk kunci..n beranikah aku nk stay sensorang..ni pun sib baik masih ada lg depa ni yg x blk so aku tumpang sekaki....mesti depa pelik saipa la kak hanim ni x blk2 g..selalu dia sharp2 pkl 5 dh angkat kaki...
hp aku dok berdering2 ja ni...lantakla bunyi la 100 kali pn...
sj aku buh gambaq muka sedih aku tu tp bkn gmbq semasa gmbq bila ntah...konon menggambarkan yg aku adalah ber mode: sedih....hukhukhuk
hr dh makin gelap..aku dh rasa cuak juga....hati dh meruntun nk blk....nk blk ke x? nk blk ke x g ni? siannya anak2 aku mesti tertunggu2 mana mummy x blk2...ermmm dh pkl 7 ni..blk laaa....satgi kalau larat pas maghrib kluaq pi cari intan kt stesen lrt BTS @ stesen bas bkt jalil di samping bas pancaran dia pkl 9. tu pun kalau larat la....kalau dh blk malas dh rasa nk kluaq. tgk mcmana la.blk laaaaaaaaaaaa...

5 comments:

Diamilikku said...

hang nih saipa weh???
sian anak hang kali nih..hang emo sangat2...mesti budak tu jadi penyedih satgi...dah la...kalau marah kat ayah budak2 tu pun..pk lah anak2..sian depa...be cool k...semua akan ok..dun worry...

iEtaFAkyR@ said...

addoiii hanim, hang jgn macam2 weh. pikiaq panjang skit. kalo ikutkan hati sgt2 boleh mudaratkan diri, baby, anak2 and persekitaran gak. kdg2 Allah nak duga dan terus menduga sbb nak suruh hang jd lebih kuat. Allah tau setakat mana kemampuan hang.sabaq la byk2, tengok muka anak2 hang akan tau kesedihan tu ada pengubatnya. bukan dgn cara nak jadi rejim or rebel segala sume nih. tcare yer hanim. be wise!

SM79 said...

Ya Allah hanim.. saipa nih.... risaunya kami... hampa x penah mcn nih.... sian anak2 hanim... klu marah kt hubby pun jgn smp libatkan anak2... please...... isqtifar bnyk2 naih....

K Wa said...

Hanim..pasai pa...sedih aku tgk kawan aku lagu ni...be strong ok..hang jgn la jd seorg yg kejam..hang bukan seorg yg macam tu..i know u well..your kids is your world..your everything..biaq apa pun yg berlaku..betoi dak? so please please be patient selagi terdaya..Allah bersama mu..mengadulah dgn dia..insyaallah semua akan dipermudahkan..

fham5579 said...

kengkawan..kdg2 sampai 1 tahap aku sampai jd fed up tau ngan life aku..kenapa aku x habis2 di uji..aku dh cuba accept yg aku ni adalah insan terpilih tp napa non stop mcm ni....aku dh berdoa n cuba dekatkan diri dgn Dia...tp mcmni la jugak aku...
k.wa aku nak hg dekat ngan aku boleh? awat hg jauh sgt...kalau dekat aku dh pi reyau kt hg...