Followers

Tuesday, December 7, 2010

Selamat Tahun Baru 1432h

dapat msg ni dr sue yg membuatkan aku touching gak arrr ( dh dok tgh melayan blues lak la ni kan) so keinsafan tu cepat meresap ke dada..hihihi ceni sms dr pn suemuim

YA ALLAH Aku datang padaMu menyerah diri, melukis kata hati, membicara yang tersembunyi andai taubat itu dihujung dunia, Kau titiskanlah ia disamudera, andai dihujung langit, Kau sisipkanlah dipangkal bumi, tiupkan kedalam naluriku agar tangan ini trus menadah, kuharap tahun baru kali ini tidak roboh lagi janjiku padaMu...Salam Maal Hijrah.

ermm..maka aku dengan pantas forward habis habisan ke kengkawan yg dihormati(pakai hot ticket kan yg berlambak2 sms x terpakai tu maka aku pakai la ke jalan kebaikan ye dak?)

aku tetiba ada azam tau...hihihi aku ni jenis yg x suka ber azam2 ni coz biasanya azam aku tu saja2 syok2 pastu x buat pun tp Alhamdulillah kali ni hati aku tergerak utk berazam pada tahun 1432h ni aku xmau tinggal solat Insyaallah..amin...semoga Dia kuatkan iman aku dan dijauhkan dr hasutan syaitan...mmg frankly speaking aku ni suka wat loi gk bab2 sembahyang..mana dan ja...manjang ja miss...so aku nk berusaha utk memenuhkan ruang2 dosaku itu...Insyaallah...so sempena azam ni nah amik lagu Insyaallah yang sangat buat aku touching sejak akhir2 ni...

Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That your so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless
You can’t see which way to go
Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side

Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way

Everytime you commit one more mistake
You feel you can’t repent
And that its way too late
Your’re so confused, wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame

Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way
Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way

Turn to Allah
He’s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
OOO Ya Allah
Guide my steps don’t let me go astray
You’re the only one that showed me the way,
Showed me the way x2
Insha Allah x3
Insya Allah we’ll find the way

Ya Allah permudahkan segala urusan dalam hidupku...tunjukkan aku jalan yang harus aku tuju...sesungguhnya aku mahukan yang terbaik dalam kehidupanku ketika ini...semoga ada sinar....

3 comments:

Diamilikku said...

samalah aku pun..nak penuhkan solat2 aku

SM79 said...

alhamdulillah..... sama2 kita bertaubat dan buang segala apa yg keruh @ dosa2 yang lalu....

fham5579 said...

AMIN