Followers

Wednesday, December 1, 2010

fav ulam aku...

hahaha..xdk keja no dok korek benda pelik2 ni nk post entry gak...psai sian kt eta dok tggu asmarian post entry dia nk baca so aku kira tolong dia la ni..nk post benda yg best2 mcm x best ja semua....so layan la pi no...







ketiga2 jenis ulam di atas adalah favourite aku...can't help falling in love and can't tahan nk makan nasi jugak dlm apa keadaan kalau nampak ulam2 seperti di atas...jantung tu kena rebuihla dlu , daun janggus n daun kari pucuk mmg marvelous..suka bangat...sedap di makan begitu saja ...huhuhuhu...jom makan nasi...

12 comments:

aku eta said...

hauahuahuahuahuah...kira post kali ni special tuk akku la...makcik rasa terharu :p ...hanim gambar hat bawah sekali macam buah warna purple tu apa ha???aku tak tau pon...tak pernah tngok pon...mak aku pon tak tanam pokok tu...habaq mai sket...

fham5579 said...

tu daun kari a.k.a daun karapole org kedah kata..tu bunga ka buah dia centu la..sure xdn nk bebuah or berbunga hg dok cantas habis dh...
yezzaaa entry special utk teacher eta..hihihi

Naddiea said...

hanim,aku igt pic buah purple tu ialah buah ceri.hehehe..

SM79 said...

ish2 hebat la teacher... hanim bt khas entry tuk dia...

hanim tetiba terlioq habis.. x tahan tgk jantung pisang itu......

fham5579 said...

sue..hahaha..dia dok gaduh asmarians x update blog dia boring kan cikgu cuti sekolah la ni...moral support skit..km mmg nk update tp xtau nk tulis apa..xdk yg menarik buat masa la...

pap...actually aku pn x penah tgk real punya buah dia tu..takat bunga tu penah la...ni aku search kt internet copy paste..amik gambaq tu psal buah tu la cantik ja

Diamilikku said...

nanti aku update naihhh eta...aku tak dan duk banyak keje nih...hehehehhehehhe.....

hanim aku suka ulam raja...jantung pisang pun layan gak..tapi pucuk jangguih aku tak suka..

Naddiea said...

emmm...teringat plak kat ex-boipren aku duduk aloq jangguih masa dolu2.haihhh!

Unknown said...

awat hng x boh pegaga hanim..hat tu aku aggah mkn..yg lain ya ampunnn..aku x brapa la..awat jd gu ni hahaa..??org kdh slalu suka ulam kan..

fham5579 said...

sone..ulam raja aku suka juga cuma x fav la sgt psl jarang2 ada kot kt pasar sini..kalau kt kedah belambakla kan...

pap..ex hg dok aloq jangguih ka? dekat ja tu ngan umah aku....sapa2?

eny...ish dh namanya yg fav aku ja aku x buhla pegaga hg tu psl aku kureng pegaga nih...weh hg kena suka kalau nk awet muda org kata....xmau segak ka?hahaha

sengetminda said...

patutla aku kureng segak....sbb aku xmkn ulam. kalau aku makan pun ulam yg dah rebus......haiihhh!

K Wa said...

Tu dia..pakat dok sembang pasai ulam pulak dah...hampa mesti terkejut kan kalau aku habaq aku tanam daun Selom kt sini? hahah..aku jumpa kt market Vietnam...aku tanam dlm botoi..sayang oo daun selom aku tu...sedap dimakan dgn laksa..la ni dh ada baby2 dh daun selom aku tu..hehe

aku eta said...

muahahahahaha...kepada asmarians semua sila udate blog okeh...aku mmg banyak masa nak singgah blog hempa semua :D