Followers

Thursday, November 25, 2010

urghhh..sakit kepala


actually dr kemarin lg dia dh bg hint2 sakit kepala ni tp mcm skit2 ja so aku just ignore kan...blk kerja amik anak n so on, settle semua tido...mlm ni mcm semua tido awai ja dr biasa bila aku tgk jam br 11.30p.m..xpala lgpn sari dua ni mmg aku ngantuk ja..aku x sihat sama kot..selsema batuk + sakit pala plak ni. dlm pkl 2 iqram terjaga merengek2..terasa panas sgt badan dia (dia mmg dh flu)....alamak kepala aku plak rasa sakit sangat2. aku bangun telan panadol 2 biji then bg dia makan ubat demam. aritu p klinik x amik pn ubat demam psl dia x demam g...risau gak psl rasa panas sgt..amik air jelom2 skit...nyesal plak aritu ada jual mcm cool fever kt klinik dok tagak2 nk beli at last x beli pun. bkn pa aku takut tersadai n expired tang tu ja. x sangka dia nk demam. MIL aku pn kata dia asyik merap ja kmrn.pastu dia trus dok merengek...nk bf jaaa..bkn xmau bg tp aku pn tgh sakit kepala gila..pastu dh ilham plak reyau (time dia dh around pkl 4 tu) adoi...so angkat iqram yg x henti2 dok reyau kejut papa suruh jaga dia plak...bf kan ilham then dptla tido sat..6.30a.m alarm plak dh bunyi.kepala masih sakit dok pikiaq nk pi kerja ka x...kena pi...psl lepas ni aku ada byk appointment berderet2 anak2 aku... aku tido dlu 7.15 br bangun...so thumb print 8.03a.m lewat daa. xpa bln ni rasa x lewat g.telan lg panadol 2 biji after breakfast roti skit
kt opis arini mmg xleh watpa..dok ja diam2 depan pc...masa break arini kan lama aku pi tido kt surau...kurang la skit tp masih rasa sakit..selalu kalau aku sakit kepala telan panadol tido sat okla tp ni masih bersisa gk...adoiiii....
yang kata appointment berderet2 tu adalah lepas terapi cara kerja iqram kemarin 26/11, ada lg 1 fisio 29/11, then 1/12 injection ilham n check up family planning aku lak, 21/12 iqram plak appoinment medical check up kt salak south, pastu 28/12 lagi terapi cara kerja n appoinment iqram with Prof Ong. and yg utk 29hb ni dh tentu ada lg 1 appoinment bln 12 kena di masukkan....huh! heavy x schedule mummy utk anak2? agak heavy juga kan...apakan daya demi anak2..kalau nk diikutkan cuti aku byk lg buleh apply for every appoinment tu pn tp aku malas sgt nk stay kt umah skrg ni...so aku amik time off je...so pas settle aku blk keja. xpala nk burn pn cuti2 ku itu. tp yg 28hb tu kena amik cuti la psl jumpa dr...jumpa dr kalu mau 4 jam dh tang tu ja.
sib baik bro irfan dh besaq dh pn lepas fasa2 appoinment2 nih. n alhamdulillah dia pn sihat n jarang sgt sakit....amin

5 comments:

SM79 said...

jadual mummy pack.. hebat2.... take care naih.. km pn smlm demam & selsema.... sakit kepala smp x blh nk bt apa.... minta abh la take over syamil sat tuk bgun bancuh susu...

Naddiea said...

takpa hanim..pelan2..walaupun hng sibuk dgn terapi iqram esok2 bila iqram dh sembuh hng org yg paling happy..insyaalah..take care!

aku eta said...

harap mommy ngan anak-anak sehat semua... :)

fham5579 said...

sue..huh! mmg pack...nk giliaq2 srh eja ja p pn buleh tp kami rasa puas kalau dpt settlekan sume tu sendiri...
pap...hopefully n thanks for the doa puan...
eta...thanks :)

K Wa said...

Tu la kan kita..mummy is mummy jugakla..walau sebok mcm mana sekalipon..mesti bg dan jugak semua..tp sekali sekala baguih jugak bg en hubby bawak p appoinment budak2 tu..so dia pun merasa sama kesusahannya...share2 t/jawab jaga anak2..barulah sharing is caring..hehe..