Followers

Tuesday, January 18, 2011

Fisioterapi

rutin setiap bulan Iqram kena p wat fisioterapi..la ni dh ada 2 terapi...terapi cara kerja dan exercise fisioterapi...hmmm....susahnya iqram nk bg commitment...dia lgsg xmau org pegang dia...dia blh senyum2 gelak2 bila depa dok agah2 dia tp sori kalau nk pegang dia...melalak kalu dlm tu dgr sora dia ja...
actually setiap kali p fisio aku sgt insaf n bersyukur dgn keadaan anak aku berbanding anak2 lain yg sama mengikuti fisio kt situ..ada yg lembik trus kaki tangan lgsg xleh jalan atau gerak sendiri kena pakai wheelchair...ada yg tangan ok tp kaki lgsg out xleh gerak..lembik ja...adoi siannya aku tgk....kalau nk dibandingkan dgn depa iqram tu mcm xdk apa2...la ni pn dia dh leh berjalan 2-3 step dah...aku syok sgt n x sabar nk tggu dia jalan..sekurangnya ringan skit beban mummy nk dukung dua2 org naik turun tangga dikala-kala bulan mengambang






last abag irfan dpt ikut fisio iqram last month psl thn ni dia kan dh sek...setiap kali p dia mesti ikut n dptla si abang tumpang main mainan2 yg best2 kt situ....last monday mula aku xmau ckp nk bw adik p hospital takut dia nk ikut n wat perangai xmau p school tp terckp..dh menyebek la kwn...pastu buat2 tukaq topik..sib baik....

5 comments:

Diamilikku said...

nanti hang balik loq staq pi la try kat tabib yang aku habaq tu no..mana la tau kuasa Allah..kita usaha...yang menetukan Allah jua...:)

Naddiea said...

insyaallah...berkat doa ibu..yang penting jangan berhenti berharap...

SM79 said...

insyaallah... tu pun iqram dh ok dh tu kan... alhamdulillah......

aku eta said...

iqram bek nanti mommy senyum gembira...cepat sembuh iqram... :)

fham5579 said...

tq auntie2 sekelian atas doa utk iqram. Amin & insyaallah