Followers

Tuesday, January 25, 2011

Irfan & sports nya...

Nak cita psl kesukaan anak sulong aku ni...dia ni dr kecik mmg sgt sukakan sukan...dr baby dia dh cenderung n sgt minat dgn bola....beli mainan lain sat ja dia main pastu dia x layan dh...bola gk yg dicari....so kesimpulannya x yhla dok beli mainan2 mengarut2 bg dia....buat rugi ja tp papa dia suka gk nk beli...suka buang duit begitu saja...ciwi la katakan masa mula2 dpt anak (after 2 years br dpt anak) ciwi x hengat la...
terbaru..x la terbaru...last year g aku terperasan something irfan juga sudah pandai main badminton rupanya pdhal jarang2 aku tgk dia main badminton pun. dia dh pandai serve and so on (x ingat istilah2 dlm permainan badminton ni)...terkejut n teruja gk tgk dia...seawal umur 4 thn tu kira ok la....and that's why la irfan selalu nak ikut mummy pegi keje okay...sbb keje mummy ni mmg keje di alam sukan. lotih nk tepis...kalau ada keje nk wat weekend aku akan bawa dia..suka sgt la dia..seawal pagi sanggup bangun...dia ni style bgn tghr.
lately family mentua selalu gather2 main badminton every sunday morning....masa ni kami layan la dia main...lepas srg2 kena main dgn dia....psl dia ja x reti penat..tmasuk la mummy kena main dgn dia psl bila org lain sume dh msk court n xdk sapa lg nk jd lawan dia kenala mummy mengambil tugas...best juga...
xtaula nk jd apa anakku srg ni nnti...tiap hari tnya brp thn blh msk soccer kid? irfan nk mkn byk sbb nk bg cepat jd 7 thn nk msk soccer kid...erk...adakah faktor makan byk leh meningkat usia dgn begitu cepat seiring dgn badan....hihihi....itulah anakku.





masa ni lawan irfan adalah paklong nyer..(abg hubby). dia mmg suka layan irfan..cuti bw irfan main bowling. sukala dia

3 comments:

aku eta said...

dari kecik aku cuma suka nek beskel....kadang2 saja men roundess ngan elly,nadia,nurul hehehehehehe....

fham5579 said...

eta..anak aku yg srg ni sgt fanatik sukan.apa ja permainan yg sukan2 ni dia suka...especially bola la. bantai busuk dia pun tiap2 hr dia sepak keliling rumah bikin hati aku panas. satgi naik atas lemari ka jatuh atas makanan ka....pastu kan hilang dia melalak.

SM79 said...

sonok tgk anak2 bersukan... syamim ni dia x bapa minat sgt.... abah dia bawa p main futsal dia x minat... tgk aja... badminton pun sama tgk aja.... tp klu swimming dia suka.. sbb dia dh pandai selam lama2.... renang pn dh ok skit2.... & dia ni minat computerize.... bab2 komp mmg dia fanatik.... explore habisan...