Followers

Thursday, February 17, 2011

sabar..sabar dan sabar lagi



Sabar lagi ....sebanyak mana kesabaran nak dituntut dari aku aku pn xtau...takpa aku sabar jugak lagi...semua tu dgn suntikan vitamin-vitamin penguat roh dan jiwa raga yg aku dapat dari kwn2, carian di internet, akhbar dan kat mana saja aku nampak and baca apa jua ayat2 penguat semangat untuk buat aku terus positif menempuh semua ni..apalagi yg boleh aku buatkan...aku buat semua ni kerana Allah sebab Allah dah janjikan pasti ada kemudahan sesudah kesusahan..aku harus yakin dengan janji tuhan dan aku kuat dengan tu ja.
demi tuhan..demi anak2..demi satu kebahagiaan yg ntah bilanya akan tiba....sabarlah (walau sebenarnya aku dh penat, dh letih utk bersabar)

6 comments:

Anonymous said...

hanim,
Jgn difikir derita akan berpanjangan, kelak akan membawa putus asa pada tuhan, kerana biasanya kabus tak berpanjangan, setelah kabus pergi pasti cerah kembali..
ujian adalah tarbiah dari Allah apakah kita kan sabar atau sebaliknya,kesenangan yang dtg selepas kesusahan, itu adalah rahmat dari tuhan...
-aku sebutir pasir-

sengetminda said...

beb.....aku akan bekalkan vitamin2 ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ macam yg hang nak. tapi jgn pernah putus asa........

aku eta said...

aku ada vitamin naikkan berat badan ngeh ngeh ngeh....

SM79 said...

aku nak vitamin kurus.... hehehehe

hanim.... apa yg boleh kami diungkapkan lagi selain BERSABAR... :(

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

aku tak tau apa kes hang. sabaq na...take care and sentiasa ingat perkara2 happy. kalau nak lagi syok ingat kenangan zaman ASMA.

Naddiea said...

setuju dgn sebutir pasir..