Followers

Thursday, May 5, 2011

'32'...tuanya...



5 May dtg lagik...adoiii ntah kenapa mlm kejadian terasa hati begitu sayu sedih lantas sebelum msk tido dlm 11 lebih spt biasa aku solat isyak dlu...tgh amik air sembahyang airmata dh menitik dh ni...solat sambil dok reyau..reyau sungguh2 ni pdhal xdk apa pun yg berlaku peristiwa tragis berlaku ketika tu...actually aku mengenang nasib aku...rasa diri aku x dihargai walau aku rasa pengorbanan aku buat sgt byk n rasanya sgt besar...pastu aku rasa kenapa aku asyik ditimpa malang...bila aku blh keluar dr semua permasaalahan yg melanda...mcmana caranya??? dan aku juga sedih sebab aku dh tua...(errr poyossss jakkkk) 32 dah...muka nampak cam 35++...muka bermasalah, dahi berkerut ja selalu mau x nampak tua...apa product anti ageing paling best tlg recommend bleh???aku doa dan duduk berteleku di atas sejadah sambil meratapi nasib malang aku...kusutla.
aku pn x sedaq jam dh pkl 12..tetiba perlahan2 pintu bilik dibuka...muncul la 4 org hero smbil nyanyi bedey to u....hat kenit tu xtau apala....lantas ku cium kesemuanya tanpa sepatah kata...kelu utk berkata2...(ewah cam ayat novel lak kan) kutiup nyalaan lilin lighter itu....pastu bersurai. titun...
esok bangun pg p keja spt biasa ala kalau nak amik cuti bkn ada apa2 pun..byk g cuti nk kena reserved utk check up n fisio anak2. rugi la kalau amik tp x wat apa2...
pkl 5.08p.m thumb print walau x nmpk kelibat pak supir lg pun...ntah mood xdk so rasa mcm nk blk cepat2 aku turun tggu kt gate..lepakla aku dgn pak ya sembang mcm2 la cita dia.org lama gutula...dekat 5.30 x gk smpai2..call x dpt..adoii..sib baik pak ya bg aku qusi maka blh la aku duduk.dok sat maila rombongan cik kiah aku tu menjemput aku pastu x trus blk, kona p seri petaling...nak beli kek rupanya...susah nya la nk membeli kek pun....kwn x besa dok p beli kek2 bagai ni...mmg dh sedia maklum pastu kalau dia beli mesti x worth it. kalau aku beli mesti dpt kek yg lg best dgn harga tu...lelaki kan...bab ni fail. huh! komplen...
toing patah blk plak sg besi..lerrr blk la mandi dlu ka apa bg segaq skit ni dgn baju keja tu la...MIL kt umah mak sedara hb depan umah dia ja pun..kebetulan ada kwn MIL tgh mai visit cousin dia bsalin smbil meniaga tudung.pastu call ajak ma ilham (bbsitter) join sekali. aku dpt hadiah weh...makcik tu bg aku tudung pastu kwn kpd kwn makcik tu pn bg tudung n tanpa disangka ma ilham bg aku purse kaler merah...hehehe aku kan suka red colour nih...dh tua dpt hadiah g rasa terharu yg amat.hb beli laksa sbg menu...jadila kan kecil kecilan....aku x penah minta n impi pun yg lebih2 sbb aku really understand the situation but the most important thing is the effort...i appreciate it...(rasanya aku x ucap thanks g pun...ups) nntila.
aku dpt birthday wishes yg sgt byk kt fb buat aku rasa happy n terharu sesangat...tqvm to all. byk gk rupanya org yg concern about me especially hgpa yg rajin baca blog aku ni la..aku tau...nyanyi skit "bila kusedari diri disygi langkah kaki ini semakin berani" huhuhu over kan....

p/s: ada seorg kwn baik yg subuh2 lg dh antar sms wish birthday n aku rasa nk reyau sebab aku ada sesuatu dgn dia yg belum selesai yg sepatutnya dia marah kt aku dh...thank u so much friend.

p/s 2: tension betui la dgn ICT nih...kalau nk block n limit kan semua benda pun at least release la time lunch ceni sat...nk upload gmbaq pn xleh..bkn nk tonton cita lucah pun...eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

5 comments:

SM79 said...

happy bezday..
semoga kecerian, kegembiraan, kesenangan akan datang suatu hr nnti... insyaallah

yg paling best... 4 hero tu msuk bilik siap nyanyi2.... syahdu...

Diamilikku said...

aku yang paling best tu kiss 4 hero..hahahah....kalau aku hero hat paling tua tu aku kiss lama2 sket....:)

iEtaFAkyR@ said...

weh, lambatnya anak2 titun! tp tk pa aaa bleh surprisekan mummy. syioknya!! roses among the thorn gitu hang nih. ekekekeke...

qasqas said...

tgk bahagia je kan..ada org celebrate birthday akak..ok la tu kan...hehehehe

fham5579 said...

sue..thank u...
sone...hero tua tu aku x kiss dia, dia kiss aku...harus psl birthday aku...hahaha...(lgpn dia byk dosa xleh kiss lama2..hahaha)
ieta...anak2 aku mmg kaki tidoq lewat.la aku dok train ilham ja tidoq awai xtau la blh btahan sampai bila.depa ikut papa depa tidoq x reti awai.12 ke atas
iqa....bahagia tu mmg bahagia tapi disebalik bahagia tu tersimpan seribu duka..hmmm