Followers

Monday, March 28, 2011

Notice : SUDAH PINDAH....

hahaha best x signboard tu nk letak depan umah lama....
aku dh pindah tau kengkawan..ke daerah bukit jalil pulak...x la jauh pun dr BTS tu 5-10min pn dh leh sampai.
umah mmg best la sebab besar....mostly memenuhi ciri2 umah impian aku la. ye la kan dr umah secoet dpt msk umah besar camtu mmg rasa best sgt la...cuma keadaan persekitaran mmg agak sunyi...x ada apa2 kemudahan awam walaupun sebuah kedai runcit so pandai2 la make sure ada bekalan kt umah dimasa2 terdesak atau MIA. especially brg basah harap beli siap2 stok ok.
moved angkat brg hr sabtu 26hb Mac...2 trip lori 1 tan tu pun x ckp...driver ada hal nk cepat sbb janji nk pakai 1 trip ja tp terjadi 2 trip pulak. so balance pandai2 la angkut ulang alik nek keta...bertrip2 gak arr...pdhal kan secara pandangan mata kasar rasa mcm x byk pun brg tp bila dh di pack2 byk plak dh..adoiii penat den. ditambah plak dgn sikecik dua org tu dok meragam....bg opah jaga jap dh call berkali2 ckp dia meraung2. Ilham la. dh la bergegas amik dia plak. mana nk smooth buat keja. ni pn byk g brg blom habis kemas n susun...campak je la dlm blk 1 tu dlu..pelan2la...hr ahad settle dapur..kemarin senin settle kain baju hubby ja. dia nya baju x bleh blah....semua kena lipat balik...style amik buh badan x jadi amik hat lain pastu suka suki sumbat ja mau x terperonyok.grrrrrrrrrrr
x amik pn gambar umah baru aku nk display kt sini..patutnya sebelum msk brg amik gambar kan supaya hgpa xleh tgk kesemakan umah aku...suci murni ja...silap2.
Anyway aku mengharapkan sinar apabila pindah umah baru ni..kalau blh nk buang semua yg pahit2 tggl kt umah lama tp xtaula aku hanya mampu berdoa dan berharap.amin. Semoga dipermudahkan segala urusan kehidupanku.

3 comments:

aku eta said...

pindah rumah...sejak kerja ni aku dah 3 kali pindah rumah....dari share berempat aku pindah dok perumahan kos rendah....dok sorang...enjoy saja...pehtu pindah lagi dok qrts...selesa sungguh pasai lengkap dgn perabot...pindah lagi bila kawen....mula dari zero...rumah yg kosong pelan2 isi...kalau ingt2 balik best jgk pindah rumah....suasana baru...mood baru... :)

SM79 said...

sonoknya pindah rumah kan... km br rasa sekali ja la.. dr rumah MIL ke Tmn Tbung Haji... tak sabaq nk pindah rumah br... la ni rasa zero balik sbb brg2 semua dh musnah akibat banjir hr tu... kena mula hidup baru la kan.... ad hikmah disebalik kejadian...

kami doakan yg TERBAIK utk hampa hanim... mudahan2 ad sinar sesinar suria.... utk hampa sekeluarga... AMIN

iEtaFAkyR@ said...

bismillahirrahmanirrahimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... mula dgn langkah kanan, baca yasin buat pendiding and amik berkat utk tinggal dlm rumah baru, suasana baru, kehidupan baru. insyaAllah diberkatinya. sedekah la pisang sikit kt surau, janji niat kita ikhlas nk sedekah tanda kesyukuran dapat masuk umah baru. itu sudah memadai bagi aku. :D