Followers

Sunday, April 17, 2011

ini namanya rezeki anak2.....amin




heh! kami leh sampai cherating siap tido sana 2 mlm lagi...hujung2 bulan time ni ngah parah dh ni menunggu gaji leh lak magic sampai sana bercuti bagai...hahaha
actually percutian ini adalah fully sponsored by kakak ipar adik aku...depa ni bab berjalan mcm ni mmg suka ajak ramai2. hg tolak la mcmana pun dia akan kona kalih sampai xleh nk tepis dh. segan gak la kan kalau semua depa nk tanggung.
selepas diskusi yg sgt singkat tanpa kompromi..siap mcm lipas kudung dgn brg2 budak2 bertiga tu lagi zassss jumaat mlm tu gk btolak ke cherating...dapatla anak2 mandi manda..lama dh rasa x p jln jauh tetiba rasa kekok juga bila kenit2 2 org tu buat perangai meragam dlm keta ....adoiii penat xtau nk habaq la...riba tiga2 tidoq sekali. aduhai tu baru 3 no....moral of the story jarakkan kelahiran anak2 anda ya....hahahaha.
ni yg namanya rezeki anak2..tak terjangka x terpikiaq pun dapat sampai ke sana dlm keadaan sekarang ni. cherating lak tu..our favourite beach...Ya ALLAH aku bersyukur dengan setiap kurniaan yg telah Kau berikan...terharu sgt dgn setiap rezeki yg Kau berikan....sebab tu kena yakin dgn Tuhan....dlu aku suka sedih n susah hati pikiaq serabut pala otak bila x ckp everything...bila 1 hari aku ngadu ngan kakak aku dia ckp 'toksah dok pikiaq sgt rezeki anak2 tu ada'....yerrr betul rezeki anak2 tu sentiasa ada untuk mencukupkan keperluan hidup untuk teruskan hidup selagi kita x putus berdoa n berserah padaNya....amin Rabbalalamin...


Irfan yang sangat teruja


This is my Ilham!


and this is my Iqram

3 comments:

sengetminda said...

yup!! kdg2 aku pun jenis pikiaq xhabih2.....la ni aku belajaq terima segalanya seadanya.... tp dah terlebih relax la pulak

iEtaFAkyR@ said...

ha kan! Allah dh janji setiap snak tu ada ja rezeki yg turun brsama2.. amin. at least release skit stress hg even sekejapan cuma.

SM79 said...

AMIN... ya betoi2.... ujian yg diberikan pasti ad hikmahnya... kan dh nmpk hikmah tu kan.... koi2 mai dh tu... cheer up dear...