Followers

Monday, April 11, 2011

rumah baru ku....

mcm suka ja dok umah la ni..sgt selesa gitu..saja ja nk publish gmbq umah baru ni. nak publish kt fb cam segan plak ramai org tgk kata ciwi x tahuan hala plak..so kita wat cita kt sini ja la, limited skit org yg nengoknyer.
actually ni pun si cameraman kecik aku tu yg dok amik gambaq serata umah aku pn xtau saipa smlm dia dok rajin sgt snap sini snap sana....
baru ni kakak aku 1 family(from penang), adik 1 family n adik bongsu mai umah...meriah oiii xtau nk habaq rasa nk pecah umah dgn suara2 budak2 xyh pakai speaker tu...smpai ja riuh sampai 1-2 pg...hambat msk tido br tidoq..xtau la dgr ka x bising jiran2 aku jenuh aku kena kutuk.dh la baru pindah dok buat hingaq. suara2 depa mmg xleh control kuat gila xyh pakai microfon. total anak aku ja 3, anak kakak 3.5 (dlm perut g srg), anak adik aku 2 pastu mai plak 2 pupu aku anak 2...total budak dibawah umur adalah 10 okay! mau x pecah umah...
apa-apa pun kehadiran depa really cheer up my day yg asyik murung ja ni....aku kan dh lama x blk kg..last blk time raya tupun masa tu dlm pantang....sedih oooo..bila dpt jumpa adik beradik sendiri rasa syok sgtttt & terubat lara di hati Hanim




skit2 jadila no...byk2 satg org kata ciwi sorang2...ni la hasil keja cameraman bernama Muhammad Nizhareef Irfan while mummy ala2 pening lalat balik keja dok penat ngantuk lena dgn adik2.

3 comments:

Diamilikku said...

syioknyaaaaa....aku pun tak sabaq nak masuk umah baru..tapi tak dapat kunci lagi..nak buat reno dulu sket2...huhuhuhu...lambat lagi la jawabnya...

SM79 said...

bestnya rumah baru..... :)

aku eta said...

rumah dah ada...tapi makcik tak gemor ler...kluang nun....