Followers

Monday, April 11, 2011

KL vs KEDAH



2-3 thn lepasa rasanya penah gak aku update psl p tgk bola kedah lwn kl...maap la yer aku msk dgn tiket player KL so kenala duduk kt barisan penyokong setia KL tu...nk wat camne adik ipaq aku salah sorang pemain KL.
dapat tgk 1st half ja psl sibudak Ilham sudah meragam daa....dia mana buleh panas. kan ke spotlight memancar...
aku ni bkn suka pn sgt tgk bola tp sbb nk gak kluaq supaya x ja membosan dok umah so aku pun ebok la sama ikut depa. pastu aku yg rasa nk pengsan..dh la mata ngantuk melayan ragam si ilham plak asyik nangis je. ngantuk + panas mmg dia x blh tahan...last2 p dok blkg dok mengipas dia tu pun dok reyau gak.
part yg paling aku suka time tgk bola time nanyi lagu Negaraku...HAHAHA...semangat ooo bila nyanyi lagu tu....

No comments: